30 prosince 2012

Kanárková


Triko: Marlboro Classics
Džiny: Calvin Klein
Pásek: Calvin Klein
Boty: UGG
Bunda: Nike
Brýle: Tom Ford


Milovníci elegance raději rovnou přepněte jinam. Tento outfit je o lenošení. Na zimě nesnáším šeď. Ráno tma, v podvečer tma, přes den šero. Všude bláto a na lidech povětšinou šedé nebo černé oblečení. A tak se mé srdce zaradovalo, když jsem narazila na kanárkově žlutou bundu. Navíc na klasického prošívaného "buřta", mého prvního. 

Po většinu času se oblékám elegantně, přece jen má práce to vyžaduje. Ale pak přijde víkend a já mam chuť vyrazit v něčem, co je veselé a pohodlné. Tak akorát ke kočáru a k hodinovým procházkám cestou-necestou.

12 komentářů:

  1. A mně se to líbí, i volnočasové oblečení může nezabíjet ženskost. Nemusejí to být orvané rifle a vytahaná mikina, jde to i jinak a tohle je dobrý příklad. Až na to čumící ramínko od podprsenky, tedy. :-) Na bílou podprsenku je celý to tričko dost průhledný, buď zamaskovat tělovou anebo přiznaně teda barvu a klidně kontrastní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podprda je telova, on si fotak vetsinou vytahne co chce. U kojicich si o nejake zajimave kontrastni muzu nechat akorat zdat a bez raminek to taky zatim nejde.

      Vymazat
    2. To je tělová? Ten foťák to teda fakt hodně zmrvil. To potom jo. :-) Žlutá by mi pod tím určitě taky nevadila anebo teda se barevně odvázat, proč ne. :-)

      Vymazat
  2. ale jo, proč ne :) já když jdu se psem, taky na sebe natáhnu to nejpohodlnější a jdu.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pes nebo deti, vsechna ta "haveť" potrebuje vencit :-)

      Vymazat
  3. Zdá se mi,že jakmile začne mrznout,tak na lidech zamrznou i barvy. Miluju barvy a to i v zime:-) Užasná bunda:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa odvaha v zime tiez paci, no urcite by som vymenila dziny, pridu mi take zosmachlane, neforemne, ako kus handry. Ako jasne, lezerny styl je o volnom obleceni, no tie nohavice mi nepridu ani ako kus oblecenia, inak zbytok super ! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám zimní bundu neonově růžovou :D A je pravda, že jen výjmečně potkám někoho, kdo má taky barevný vršek :)

    OdpovědětVymazat
  6. Náhodou, ta žlutá bunda je bomba! Miluju vše, co je žluté a dlouho už chci žlutou sportovní bundu, ale pořád nemůžu sehnat takovou, která by mi vyhovovala.

    Já si myslím, že na každou aktivitu se hodí jiné oblečení. Vyrazit v něčem podobném do práce není úplně vhodné, ale vyrazit s dětmi ven v elegantní sukni a košili je taky na hlavu! Takže mně se tohle určitě líbí!

    OdpovědětVymazat
  7. Zuzana Marková31 prosince, 2012

    Tolik drahých značek .... a výsledek ? Vypadáš od ramen až po paty jak oháklá z vietnamské tržnice. Proč ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co ja vim, jak to vnima clovek, ktery zahrnuje veci z obchodaku do skupiny "drahych znacek"?

      Vymazat